Wednesday 3 October 2012

Cara pakai Shiseido Mask

Assalamualaikum !

Mesti ramai masih lagi tak tahu shiseido mask ni macam mana kan..? Oke. shiseido mask ni berasal dari jepun dan adalah companion wanita yang terbaik bagi menghapuskan segala whitehead or tok nenek blackhead. Saya dah pakai dahhh~ dan hasilnya memang terbaik ! bau dan cara pakai sebijik macam mask SAVEE dan saya syak,  bahan kedua-duanya adalah sama..! hewhew~  Syak wasangka saya je lah kan. Oke, hasilnya.. walaupun muka kelihatan licin dan berseri, belum tentu kotoran tak wujud ! Ni testi daripada saya sendiri semasa menggunakan SAVEE nose mask. Memang elok sangat2 !. Oleh kerana bagi saya rasa pemakaian SAVEE nose mask and SHISEIDO mask ni adalah sama, jadi saya tunjukkan hasil selepas saya pakai.. 


Nah mak ang ! gila banyak kan whitehead kat idung~~ wuwuwu... walaupun tiap2 hari saya korek2.. wuwuwuwuw.. T_T

Baik3 ! kita masuk bab carai pakai pulak. Oke,ikut 3 step mudah macam kat bawah ni. Ni saya edit je taw... Korang kena pakai lebih kurang macam ni la.

AMARAN : ELAKKAN PADA BAHAGIAN BULU KENING. memang sakit kalau kena.. haha.. kalau terkena jugak, sapu dengan air paip. Nanti dia akan jadi cecair balik.,,, best !!



Cara pakai : 
1. Bersihkan wajah dan keringkan
2. Sapukan shiseido mask ke seluruh muka atau hidung sahaja serta biarkan mask betul2 kering dalam 20-30 minit
3. Tarik perlahan dan biarkan whitehead n blackhead tertarik bersama mask :)

Saya sarankan guna dalam sekali atau 2 kali seminggu. Selain whitehead dan blackhead tiada, kulit korang jugak akan rasa kurang berminyak. So, memang best kalau  di amalkan. :)


Berminat ? PM saya kat fesbuk
or SMS 0139101810

:)

Happy shopping peeps !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...