Wednesday 19 December 2012

Testi pengguna sabun gluta kojic + kolagen

Assalamualaikum semua..

Hari ni saya nak berkongsi tentang testimoni pengguna sabun gluta kojic+kolagen.. yang mana tu..? Yang ini.. Kelik sini ye anak-anak..  :D

Oke, testi ni kawan saya sendiri.. dia kata pakai tak sampai sebulan pun lagi.. 



and utk testimoni bergambarnye... jeng jeng !!




Best kan.,.? seriusly, saya pun macam .. halamak !! bestnya diaaa.. tapi pengalaman saya sendiri pakai sabun ni memang best sangat.. lepas pakai je, kulit akan rasa macam pakai bedak baby ! lembut sangat2.... tak tipu !!

Kalo korang berminat, boleh Pm saya kat fesbuk atau hantar je SMS kat saya tanya pasal sabun atau apa2 produk saya jual.. saya tak marah pun tanya banyak2... kalo nak order pon boleh oke.. :))


SMS ----> 0139101810


happy shopping :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...